FANDOM

Androxus to postać typu Skrzydło w Paladins.

Ponoć nazywany on jest ,,Zabójcą Bogów"

Wygląd Edytuj

Na początku co zwraca uwagę to specyficzna Maska z rogami.Oczy ma jasno-zielone a na dodatek święcące.

W przypadku domyślnego wyglądu ,ma on Czarną szatę ,wraz z nałożoną metalową szarą zbroją na brzuch. Jego szata jest podziurawiona. Jego ręce są z najprawdopodobniej Kamienia ,i są w dziwne paski (Możliwe ,że to żyły). Ma on tego samego koloru jak szata ,spodnie i pelerynkę. Ma on kozaki które są podobne do koloru szaty. Jego rewolwer jest szary ,i jest też zielony w niektórych miejscach.

Zachowanie Edytuj

Androxus jest ponurą postacią. Jest on bardziej zły niż dobry. Jest pewny siebie. Najlepiej pracuje mu się samemu.

Ataki Edytuj

Atak Klawisz podstawiony Omówienie Plusy Minut
rewolwer LPM Sześciostrzałowiec który zadaje 620 hp co 0,5 sekundę -Zadaje całkiem spore obrażenia.-Szybko się przeładowuje -Zadaje małe obrażenia na daleki dystans od wroga
Przekora PPM Potrójna salwa z rewolweru o obniżonej celności: każdy strzał zadaje 300 pkt. obrażeń w ciągu 1,2 s.

Dodatkowe: jeśli oddasz trzy celne strzały, salwa zada 500 pkt. dodatkowych obrażeń.

-Skuteczny na bliski dystans od wroga -Słaby na daleki dystans-Szybko wystrzeliwuje cały magazynek
Zmiana Kierunku Q Przejmuje strzały trafiające z przodu. Po 2 s emituje falę zadającą obrażenia równe 75% przejętych obr. -Przydatne kiedy wrogowie zadają spore obrażenia -Trudno trafić wroga.-Wciąż można nas zabić z drugiej strony.
Krok otchłani F Nagły wypad w przód w dowolnym kierunku. Po 3 użyciach aktywuje się czas

odnowienia. Będąc w powietrzu, przytrzymaj przycisk skoku, aby zamortyzować upadek.

-Przydatne do ucieczki.-Przydatne do zabijania wrogów

-Przydatne do przemieszczania się

-Całkiem sporo się ładuje
Przeklęty Oręż E Rozpoczyna 4-sekundowy lot i modyfikuje rewolwer tak, aby oddał 4 eksplodujące strzały zadające 1000 pkt. obrażeń co 0,5 s. -Spore obrażenia-Zostajemy w powietrzu -Podczas zdolności jesteśmy łatwym celem.-Krótki czas trwania.

Porady do Androxusa Edytuj

Androxus to trudna do opanowania postać. Ma on mało hp. Bardzo łatwo nas zabije ktoś kto chowa się za grupą swoich sojuszników. Jesteśmy bardzo skuteczni na jedną osobę! Jednak gdy wrogów jest dwóch najczęściej umrzemy. Jako Androxus trzymaj się pobocznych dróg. A jeśli kogoś zabijasz na głównej drodze ,to szybko się cofaj!

Ciekawostki Edytuj

  • Androxus nie lubi koni. Możemy tego się domyślić do jego kwestii kiedy wsiada na konia ,,Tu nie ma miejsca na konie".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki