Androxus to postać typu Skrzydło w Paladins.

Ponoć nazywany on jest ,,Zabójcą Bogów".

Wygląd Edytuj

Na początku, uwagę zwraca jego specyficzna Maska z rogami. Oczy ma jasnozielone, które się świecą.

W przypadku domyślnego wyglądu, nosi on atramentową koszulę z krótkim rękawem, która zakrywa jego szyję wysokim kołnierzem oraz metalowy szary pancerz, założony na brzuch. Jego peleryna jest podziurawiona. Ręce zdobią dziwne oraz liczne żyłopodobne pęknięcia. Ma on kozaki w kolorze podobnym do peleryny. Jego rewolwer jest szary oraz zielony w niektórych miejscach.

Zachowanie Edytuj

Androxus jest ponurą postacią. Jest w nim więcej zła niż dobra. Jest pewny siebie. Najlepiej pracuje mu się samemu.

Ataki Edytuj

Atak Klawisz podstawiony Omówienie Plusy Minut
rewolwer LPM Sześciostrzałowiec który zadaje 620 hp co 0,5 sekundę -Zadaje całkiem spore obrażenia.-Szybko się przeładowuje -Zadaje małe obrażenia na daleki dystans od wroga
Przekora PPM Potrójna salwa z rewolweru o obniżonej celności: każdy strzał zadaje 300 pkt. obrażeń w ciągu 1,2 s.

Dodatkowe: jeśli oddasz trzy celne strzały, salwa zada 500 pkt. dodatkowych obrażeń.

-Skuteczny na bliski dystans od wroga -Słaby na daleki dystans-Szybko wystrzeliwuje cały magazynek
Zmiana Kierunku Q Przejmuje strzały trafiające z przodu. Po 2 s emituje falę zadającą obrażenia równe 75% przejętych obr. -Przydatne kiedy wrogowie zadają spore obrażenia -Trudno trafić wroga.-Wciąż można nas zabić z drugiej strony.
Krok otchłani F Nagły wypad w przód w dowolnym kierunku. Po 3 użyciach aktywuje się czas

odnowienia. Będąc w powietrzu, przytrzymaj przycisk skoku, aby zamortyzować upadek.

-Przydatne do ucieczki.-Przydatne do zabijania wrogów

-Przydatne do przemieszczania się

-Całkiem sporo się ładuje
Przeklęty Oręż E Rozpoczyna 4-sekundowy lot i modyfikuje rewolwer tak, aby oddał 4 eksplodujące strzały zadające 1000 pkt. obrażeń co 0,5 s. -Spore obrażenia-Zostajemy w powietrzu -Podczas zdolności jesteśmy łatwym celem.-Krótki czas trwania.

Porady do Androxusa Edytuj

Androxus to trudna do opanowania postać. Ma on bardzo mało HP. Bardzo łatwo nas zabije ktoś, kto schowa się za grupą swoich sojuszników. Za to jest on bardzo skuteczny na jedną osobę! Jednakże gdy wrogów jest dwóch, najczęściej umrzemy. Jako Androxus trzymaj się pobocznych dróg, a jeśli kogoś zabijasz na głównej drodze, to szybko się cofaj!

Ciekawostki Edytuj

  • Androxus nie lubi koni. Możemy się tego domyślić po jego kwestii, którą wypowiada, gdy wsiada na konia - ,,Tu nie ma miejsca na konie".